Az autómegosztó szolgáltatásáról híres cég vezetője a profitnál fontosabbnak tartja, hogy az ügyfelei elégedettek legyenek.

Hirdetés

Csúcsidőben elég gazdaságtalan egy egytonnás vasat használni arra, hogy valaki eljusson néhány háztömbbel arrébb.

– mondta Dara Khosrowshahi, az Uber vezérigazgatója a Financial Times-nak. „Ha sikerül megváltoztatni az emberek gondolkodását a közlekedéssel kapcsolatban, azzal a felhasználók és a városok is jól járnak. Rövid távon ez nekünk bevételkiesést jelent majd, de hosszú távon, stratégiai szempontból egyértelmű, hogy ebbe az irányba szeretnénk haladni.

Utóbbi kijelentésével arra utalt Khosrowshahi, hogy az Uber számára anyagilag nem biztos, hogy jövedelmező lesz, ha a fókuszt a kerékpározásra helyezik át, hiszen azért a szolgáltatásért kevesebb pénzt lehet elkérni, mint a közösségi taxizásért. Ellenben arra számítanak, hogy ideális esetben sokkal több utazást bonyolítanának az Uberen keresztül, ha több bringát is lehetne használni, így hosszú távon a bevételeik is növekedhetnek.

Az Uber tavasszal kezdte meg a tapasztalatszerzést a kerékpáros piacon, miután 100 millió dollárért felvásárolta a washingtoni székhelyű közösségi e-bike megosztó szolgáltatást, a Jumpot.

Hirdetés
ForrásBikebiz
A bringázás mellett az írás volt az első olyan dolog az életemben, ami több, mint két hétig le tudott kötni és ez máig is tart. Ebből lett a Flowcycle, ahol az a célom, hogy bemutassam, a bringa nem csak szimplán egy eszköz, hanem megoldás korunk legtöbb égető problémájára. És mellette piszkosul élvezetes is!

Hozzászólnál, vitatkoznál? Itt megteheted!

Ne felejtsd el a hozzászólást!
Kihagytad a nevet