A bringázás sok feltalálónak megmozgatja a fantáziáját, különösen a kiegészítők terén. Egyre-másra alakulnak különböző startup cégek, hogy az éppen aktuális trendet meg tudják lovagolni. De vajon mi a végső siker kulcsa?

Infinety hirdetés

Vállalkozásba kezdeni nem egyszerű, de ha megfelelő hozzáállással közelíted meg, biztosan felemelőbb, mint alkalmazottnak lenni. Erről, illetve a tervekről beszélgetünk a Eurobike-on Clément Cailleau-vel az Overade kereskedelmi igazgatójával (kattints a videóra), aki másodmagával, 5 éve alapította meg a cégüket Franciaországban. Azóta már bőven kinőtték Európát is és a világ számos országában forgalmazzák egyedülállóan trendi bringás sisakjukat, amiben az a pláne, hogy össze is lehet hajtani.

A kezdeti időkben természetesen az embert viszi előre a termék és találmány iránti lelkesedése, aztán egyre több mindennel egyre több időt kell tölteni, beleértve az adminisztrációt is. Bár alapvetően azt gondolnánk, hogy egy-két évenként újabb innovációt kell a piacra dobni, Clément inkább a kommunikáció fontosságát húzta alá. Hiába lehet kapni a termékeket több kontinensen, még mindig arra kell rájönniük, hogy alig ismerik az emberek a márkájukat, de még magát a koncepciót sem, holott egy valós problémát céloznak meg vele. Nem lehet alulbecsülni tehát a kommunikáció szükségességét.

Valahonnan mindenkinek energiát kell meríteni, így természetesen belekérdeztünk abba is, hogy mi hajtja előre a fiatal vállalkozót. Arra számítottunk, hogy a tanulást, az izgalmas, változatos életet vagy akár a fenntartható fejlődéshez való hozzájárulást emeli ki, de Clément fiatal kora ellenére a türelemben, kitartásban is látja az egyik fő motivációs trükköt.

Ha meg akarjátok nézni, hogyan is működik Clément-ék találmánya, akkor érdeklődjetek bringaboltokban, vagy nézzétek meg a webshopban.

Reméljük, hozzá tudtok szólni!

Hirdetés
Infinety hirdetés




Hozzászólnál, vitatkoznál? Itt megteheted!

Ne felejtsd el a hozzászólást!
Kihagytad a nevet

4 × 2 =