A szűk és gyakran rosszul megtervezett kerékpárúton a rutinmanőver sokszor nem is olyan könnyű mint gondolnánk. És persze sokan azt se tudják, merre van az arra.

Hirdetés

Gyakori téma nálunk a megfelelő oldaltávolsággal való előzés, sokat írtunk a másfél méteres kampányról…

1,5 méter oldaltávolsággal előzz! – Hamarosan KRESZ módosítás?

…és számtalanszor kiálltunk már amellett is, hogy a jövőben töröljék el a kötelező infrastruktúra használatra vonatkozó szabályokat. Egy lisszaboni bringás az alábbi videójában remekül bemutat néhány típushibát, ami miatt a kerékpárutak a tapasztalt bringásokat inkább hátráltatják.

Egy szabvány kerékpárút nagyjából 3-4 méter széles, amin előzni csak akkor lehet biztonságosan, ha minden bringás szabályosan közlekedik. Egyéb esetben marad a türelem vagy egy-egy bevállalósabb manőver. Persze, ha az ember haladni akar, általában a legjobb megoldás egyszerűen kimenni az útra, de fontos lenne, hogy a kerékpárúton is figyeljünk egymásra.

Hirdetés
A bringázás mellett az írás volt az első olyan dolog az életemben, ami több, mint két hétig le tudott kötni és ez máig is tart. Ebből lett a Flowcycle, ahol az a célom, hogy bemutassam, a bringa nem csak szimplán egy eszköz, hanem megoldás korunk legtöbb égető problémájára. És mellette piszkosul élvezetes is!

Hozzászólnál, vitatkoznál? Itt megteheted!

Ne felejtsd el a hozzászólást!
Kihagytad a nevet