Hirdetés

Az Olasz Körversenyt szervező RCS Sport ízelítőt adott a jövő évben várható szakaszokról.

Hirdetés

Egészen érdekes nyitószakaszt raktak össze a szervezők. A közzétett szintrajz szerint Bolognában egy 8,2 kilométeres időfutammal startol majd a Giro, csakhogy az utolsó két kilométeren 200 méternyi szintet kell majd megmászni. Az emelkedő átlagban 9,7%-os, de helyenként 15% fölötti meredeket is tartalmaz, így már biztos, hogy az első szakaszon komoly különbségek alakulhatnak ki az összetettben.

Az első napon kívül további négy szakaszról árultak el részleteket a szervezők, ugyanis ezeken a napokon fogja érinteni a karaván az Emilia-Romagna régiót. Az már biztos, hogy a második napon Bolognából startolnak majd a versenyzők és délnek veszik majd az irányt.

A 2018-as jeruzsálemi start után ha szigorúan vesszük, 2019-ben is külföldre fog látogatni a Giro. A kilencedik szakaszon a cél Olaszország enklávéja, San Marino lesz. Ezen a napon ismét egyenként fognak indulni a bringások, 34,7 kilométert kell majd megtenni az óra ellen, és ismét hegyi befutóval végződik a szakasz. Valószínűsíthetjük, hogy a hagyományos, izomkolosszus kronómenők nem ezen a Girón fognak szakaszt nyerni.

A tizedik szakaszon aztán kap némi pihenőt a mezőny, tükörsima szintrajzot láthatunk a Ravenna és a Ferrarik őshazája, Modena közötti 147 kilométeren. Ezután Carpiból megy majd tovább a peloton, de egyelőre még csak azt tudni, hogy nyugatra tartanak majd.

A 2019-es Giro d’Italiát május 11 és június 2 között rendezik majd.

Hirdetés
A bringázás mellett az írás volt az első olyan dolog az életemben, ami több, mint két hétig le tudott kötni és ez máig is tart. Ebből lett a Flowcycle, ahol az a célom, hogy bemutassam, a bringa nem csak szimplán egy eszköz, hanem megoldás korunk legtöbb égető problémájára. És mellette piszkosul élvezetes is!

Hozzászólnál, vitatkoznál? Itt megteheted!

Ne felejtsd el a hozzászólást!
Kihagytad a nevet