Ködpárás reggelek, nyíló hóvirágok, szikrázó napsütés, sok bringás az utakon…Máris itt a tavasz?

Egyelőre nem, de stravás csoportunk tagjait ez egyáltalán nem izgatta. Ismét sok-sok érdekes bringázás közül tudtunk válogatni. Hát lássuk!

Már első nap 100

Fotó: Benkő Zsolt – Strava

Zsoltnak úgy látszik nem voltak problémái a másnapossággal, így már az év első napján begyújtotta a rakétákat. Pedig semmi különöset nem csinált: csak leugrott megnézni hogyan fest 2018. első napján a Velencei-tó. És milyen jól tette!

kigurultam megnézni jól raktam-e össze….

Fotó: Andras Bank – Strava

Nincs is jobb motiváció az új évre, mint egy friss szett a bringán. Ezt András is jól tudja, aki egy 11 kilométeres dunakanyari menettel ellenőrizte le az újonnan beüzemelt technikát. Ha a képekkel jól dokumentált tekerés részleteire kattintotok, kiderül az is, hogy egy 20 éves Dura-Ace váltó vajon nehezebb-e mint egy újabb 105-ös.

2 óra nyél Timihez

Nem tudjuk milyen okból sietett Dávid Timihez, de bízunk benne hogy megvárta 🙂 Két fokban, három óra alatt bringával eljutni Székesfehérvárról Budapestre azért nem gyenge.

Több lett volna tudod, csak már sötétedett

Pápai Ádám (Kontent-DKSI) ezen a héten sem tétlenkedett, többedmagával 180 kilométert tekert az egyik napon. A helyszín ezúttal is Pest megye, gödöllői, őrbottyáni, nagytarcsai dombok – bő hatórás sportfoglalkozás. Csak meg ne ártson!

Budapest behálózva

MaGaRu MAGura egyetlen futár tagunk már január első napjaiban munkába lendült, ami kis átlagsebességű ám Budapestet jól behálózó meneteiből tisztán látni. Egy műszak simán van 75 vagy még több kilométer is. Mindez, ne felejtsük el, hóban fagyban, esőben, forgalomban.

Flowriános bandázás

Vasárnap féltíz Flórián” – ezt talán nem csak a budapesti országúti bringások tudják betéve. Január első vasárnapján több tucat bringás vágott neki a budapesti Flórián térről a szokásos Szentendre-Visegrád-Esztergom-Dorog-Piliscsaba-Budapest szív alakú körének. Csoportunk tagja, Gyuri Dömösnél Pilisszentlélek felé rövidített, de még így is 146 kilométer lett a vége.

A hét szegmense: HHH – FGy (no Cirbolya: jobbkezes!)

Melyik az a szegmens, ahol már több mint 1500-an jártatok mégis több szempontból is az egyik legveszélyesebb Budapesten? a HHH – FGy (no Cirbolya? jobbkezes!) nem más, mint a hármashatár-hegyi lejtmenet a tetőtől Fenyőgyöngyéig. Ez eddig semmi extra, 7 százalékos gurulás, de az út évről-évre egyre rosszabb, nem csoda, hogy még a leggyorsabb is “csak” 56-os átlagot hajtott.

Mi a Flowcycle magazinnál kifejezetten ellenezzük a lejtő-huszárkodást, ami miatt azonban mégis a hét szegmense lett ez a 2,1 kilométeres útszakasz, az a vége. A legmeredekebb részen van egy betorkolló út, ami jobbkezes! Tök jó, hogy a szegmens alkotója is felhívta erre a figyelmet. Legyetek nagyon figyelmesek ha arra jártok!

Címlapfotó: Benkő Zsolt – Strava


Szeretnél te is bekerülni a következő összeállításunkba? Csatlakozz Strava csoportunkba!

Hozzászólnál, vitatkoznál? Itt megteheted!

Ne felejtsd el a hozzászólást!
Kihagytad a nevet