Az Inrix mérései szerint Budapest ezzel a 6,7 napnyi veszteségével még egész jól áll világszinten, hiszen az első helyen végzett Moszkvában 210 órát dobnak ki az emberek az ablakon.
Az Inrix egy big datát használó cég, ami a világ 80 országában elemzi a közlekedési torlódások hatásait. 500 terabájtnyi adatot dolgoznak fel, amit 300 millió különböző forrásból gyűjtenek össze.
Az Inrix toplistát is készít, ahol Budapest világviszonylatban a harmincadik helyen áll (7 helyet lépett előre 2017-hez képest), az európai városok között a tizenharmadik. A listát azonban nem csupán a dugóban töltött órák alapján számolják, hanem a kapott értéket viszonyítják a város népességéhez és az általános ingázással töltött kilométereket is figyelembe veszik. Az abszolút első csupán az évente dugóban töltött órák alapján Bogotá lenne 272 órával. Ez többek között azért meglepő, mert a helyi lakosok több mint 80%-ának nincsen autója, emellett Bogotá a világon talán az egyetlen főváros, ahol az autómentes nap, tényleg teljesen autómentes.
Ha rendelkezésre áll elegendő adat, az Inrixnél azt is megbecsülik, hogy mennyibe kerülnek a helyi lakosoknak a dugóban töltött órák. Ez az Európai szinten harmadik helyen végzett Londonnál 1680 font, vagyis 621 ezer forint évente. Megmérték azt is, hogy csúcsidőben milyen sebességre számíthatnak a gépjárművezetők a belvárosban. Ezt Budapesten 17,7 km/h-ra taksálják, aminél egy kicsit gyakorlott bringás gyorsabb tud lenni – és akkor még a környezetre gyakorolt hatást nem is vizsgáltuk.