A húsz fokos hétvégének köszönhetően özönlöttek a PR-ek, KOM-ok, csak úgy borultak ránk a szemlegeltetésre alkalmas fotók és túrák. Ötöt kiválasztani szinte lehetetlen volt, úgyhogy nem is vállalkoztunk erre a feladatra. Jöjjön minden idők legvaskosabb Strava híradója!

Hirdetés

Első komjut Csobiról

Az ingázást legtöbben valami szükséges rossznak tartják. Pedig ha magunkra szedünk egy minimális kondit, simán alkalmas lehet a mindennapi sportolásadagunk kiváltására is a bringának köszönhetően. Persze, nem kell feltétlenül 32-es átlagot tekerni, ahogy Miki tette a Csobánka-Angyalföld szakaszon, de annyi bizonyos, hogy egy kis tekerés munka előtt és után csak jót tehet velünk. A 23 kilométeres út így mindössze 42 perc volt, bele se merünk gondolni, hogy Volánbusz-HÉV-BKK kombóval mindez mennyi lett volna (belegondoltunk, legjobb esetben 1 óra 15 perc lenne).

Mit jelent mobilnak lenni?

Ha 456 kilométer, akkor…

Fotó: Lex . / Strava

…nem sok választása van azoknak, akik követik a Strava híradókat. Ezúttal Lex volt az, aki ismét valami extrémre vállalkozott. Az úti cél most Anglia egyik keleti partján fekvő települése, Skegness volt. A nem mindennapi A Lexnél hétköznapi túrának számító menet 20 órába telt, a gurulva töltött idő alapján 26-os átlag jött ki végeredményként. Ja igen, és azt is megtudhattuk, hogy Skegness környékén rengeteg a káposztaföld 🙂

Siroki vár pavé

Fotó: Vereb Lajos / Strava

A szekszárdi kálvária emelkedőjét, vagy a budai vár kockaköves kaptatóját mindannyian ismerjük, de vajon mennyien tudnak a Siroki vár pavés kínzójáról? Lajosnak köszönhetően most már sokan, hiszen nem csak ebbe az összeállításba került be, hanem Bringás Térképünkön is bérelt helye van.

Magyarország legjobb bringás helyei

Just Mallorca

Fotó: Ökrös Csaba / Strava

Tudjuk, lerágott csont, de szent patentszem! Hát milyen gyönyörű Mallorca Csaba fotóin? Szerintünk mindenképpen érdemes benézned hozzá, mert az elmúlt hetekben bejárta a sziget legszemkápráztatóbb helyeit és – nagy szerencsénkre – nem mulasztotta el ezeket rögzíteni.

KOMoly Margit-sziget

Budapesten a Margit-sziget a biztos pont azoknak a bringásoknak, akik nem akarnak túl messzire menni azért, hogy meglegyen a kiírt penzum. Ehhez elég jó monotóniatűrő-képesség is kell, ami Gerinek a jelek szerint megvolt. Bő 66 kilométert rakott a szigeten, ami – tudtán kívül – KOM-ot jelentett végül. Ehhez tényleg kell egy adag elhivatottság.

The Bomb Hasn’t been defused

Fotó: Lippai Marcell / Strava

A Counter Strike-rajongók valószínűleg még sosem hallottak ilyet a játék fáradhatatlan kommentátorától, de Marcell effortjának nem is lehetett volna találóbb elnevezése. Az újdonsült Narke csapat versenyzője a Félsziget kupára tartott volna, de a vonat nem járt egy darabon a Budafokon talált bomba miatt, így cuccostul-mindenestül eltekert Érdre, és ezzel rögtön le is tudta a verseny előtti átmozgatást is. Ugye, megint csak a mobilitás és a bringa 😉

Tihany (és egy kis megőrülés)

Fotó: Ferenc Antal / Strava

S, ha már szóba került Tihany, furcsa lenne, ha nem említenénk meg, milyen sokan ellátogattatok akár nézőként is a vasárnapi Félsziget kupára. Antal csak a környéki nevezetesség mellé csempészte be a versenynézést, Dani viszont lábon ment le Tihanyba Budapestről. Ja, igen…Aki fentebb Lex helyett Bánfalvi Gyurira tippelt volna, az itt megkapja az adagját: ő visszafelé is bringát választotta. Míg másnak a Velencei-tó megkerülése egy könnyed félnapos program, az Gyurinál csak egy apró karika volt. 280 km, 33-as átlag. Ok.

6 kilátó ride

Fotó: Kálóczi Balázs / Strava

Oké, a fentiből nem könnyű felépülni, de a Balatonnál maradva Andrásnak és Balázsnak köszönhetően tudunk ajánlani egy emészhetőbb, de továbbra is érdekes vállalkozást. Ők csak 63 kilométert montiztak, viszont az útvonalba hat kilátó is belefért. Mindenképpen izgalmas koncepció.

Súlycsökkentés level 1000

Fotó: Ferenczi Balázs / Kellys

Sajnos van, amikor az erdőben nem adja ki, de fontos, hogy szorult helyzetben is meg tudjuk őrizni az optimizmusunkat. Balázsnak mindez a beszámolója alapján sikerült, ahogy két KOM-ra is futotta. Sajnos az egész bringázás négy küllőbe fájt, de a legfontosabb, hogy karcolás nélkül megúszta. Aki csökevényes kereket akar látni, ide kattintson.

Címlapfotó: Király Miklós / Strava


Szeretnél te is bekerülni a következő összeállításunkba? Csatlakozz az egyik legdinamikusabban növekvő Strava közösségéhez! Ide kattintva kiderítheted, hogyan növelheted az esélyeidet, hogy a következő híradóba téged is beválasszunk!

Hirdetés
A bringázás mellett az írás volt az első olyan dolog az életemben, ami több, mint két hétig le tudott kötni és ez máig is tart. Ebből lett a Flowcycle, ahol az a célom, hogy bemutassam, a bringa nem csak szimplán egy eszköz, hanem megoldás korunk legtöbb égető problémájára. És mellette piszkosul élvezetes is!

Hozzászólnál, vitatkoznál? Itt megteheted!

Ne felejtsd el a hozzászólást!
Kihagytad a nevet